dijous, 29 de setembre del 2011

Café para todos




















Aquest matí m'he fixat en aquest repartidor de cafè de Nestlé, i m'ha fet gràcia la URL de la seva web: cafeparatodos.cat

Em fa l'efecte que l'expressió "café para todos" no té molt bona premsa a Catalunya, per les implicacions polítiques que té. Per això m'he imaginat que algú a Nestlé havia pensat en congraciar-se amb els usuaris catalans fent servir el domini "cat".

Doncs m'he equivo-cat.

Hi ha dues URLs cafeparatodos: cafeparatodos.es que remet a una web on es pot donar cafè als Bancs d'Aliments al regalar les teves dades a cafès Marcilla (propietat del grup Sara Lee, res a veure amb Nestlé).

cafeparatodos.cat, que és la web d'una empresa de serveis de vending per a Pimes. I, evidentment, els propietaris del vehicle que he vist. Els hi desitjo el millor en aquests temps difícils.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada